Loading...

nike air max

In deze forum kun je over alles wat er omtrent Dance Dance Revolution en In The Groove te maken heeft, praten en discussieren.
In this forum you are allowed to talk and discuss anything regarding Dance Dance Revolution and In The Groove.
Ethel Hobbes

nike air max

Postby Ethel Hobbes » Mon Jun 01, 2020 10:21 am

Dat zijn nike air max kicks op kampioenschapsniveau en welke franchise is meer synoniem met kampioenschappen in de NFL dan de Pittsburgh Steelers San Francisco 49ers? Laten we deze zo snel mogelijk geschikt maken voor Colin Kaepernick, Nike. Vorig jaar droeg ik de Wolf Grey / Red Nike Lunarflyknit Chukkas en het jaar daarvoor bracht ik een aantal rode, witte en blauwe Air Jordan 1 Highs uit. Dit jaar weet ik nog niet precies wat ik draag, maar ik neig naar een aantal Jordan Futures, Roshe Runs of een aantal Gel Lyte 3's, ik heb nog niet echt besloten.

Het zou heel gemakkelijk zijn geweest om er een te maken met alleen Nike en Jordans, maar ik wilde iedereen bedienen die van andere merken houdt, zoals Asics, Saucony, Vans en Adidas, vooral omdat veel van de schoenen op deze lijst recente releases zijn en toegankelijker. Oh en ze zullen je ook niet te veel nike huarache kosten, dus dat is altijd een pluspunt! Dus hier is de lijst in willekeurige volgorde. Genieten!

De suède / mesh / nylon constructie houdt het lichtgewicht, comfortabel en ademend voor de zomer. Dit zou een goede keuze zijn om morgen te dragen, omdat het hoogst onwaarschijnlijk is dat veel mensen nike schoenen echt iets anders dragen dan Nike / Jordans. #SwitchYourStyleUpOok bekend als de "Mirror" -schuimen, was deze All Star-release de sneaker die iedereen wilde (om de een of andere reden). Het unieke ontwerp is iets anders voor de Nike Foamposite-lijn en het blijkt een populaire te zijn. De enige reden waarom we willen zien dat deze schoenen worden bijgevuld, is de hype / wederverkoop van de sneaker te laten vallen. Het is een coole schoen, maar de wederverkoopprijzen zijn GEK.

We weten dat Supreme nooit twee keer iets vrijgeeft, maar Nike wel. Hoe gek zou het zijn als deze schoonheden bij nike air de volgende aanvulling zaten? Zouden de prijzen doorverkopen? De enige manier waarop we ooit zullen weten, is of Nike deze slechteriken voor de tweede keer laat vallen, toch, Nike? * hint * * hint * De Riccardo Tisci x Nike Air Force 1-collectie bracht ons een hele reeks AF1's gekleed in niets dan luxe stijl. Hoewel de Nike Air Force 1 onlangs erg populair is geworden, zou het geweldig zijn om nog een kans te maken op deze luxe sneakers!

Ik vermoed dat het de twee Weatherman Foamposites zijn die onlangs zijn uitgebracht. Twee jaar geleden hoorde je niet veel meer uit het Reebok-kamp dan hun Zig-lijn met John Wall. Natuurlijk wist iedereen van ze, dus in vergelijking met andere merken zoals Supra of DC Shoes waren ze populair, maar ze waren geen moloch zoals Nike of Adidas. Reebok viel uit de gratie, maar ze hebben Jezus praktisch overschaduwd met hun opstanding in modetrends. Soms is het antwoord in het leven dat er iets onder je neus zit. Dat is hoe ik zou zeggen dat ik erachter ben gekomen wie het equivalent is van de Nike LeBron-serie. Als LeBron James daarin twee kampioenschappen heeft gewonnen, dan is waarschijnlijk een nike air force kampioen die hen het beste vertegenwoordigt.

De LeBron-serie is in zekere zin ook een soort broertje van de Jordan-lijn. Zal het ooit zo populair worden? Waarschijnlijk niet, maar het is nog steeds geliefd bij een enorme hoeveelheid sneakerheads, ondanks dat het niet de heilige graal van sneakerlijnen van Nike is. Joe Flacco is in zekere zin ook een broertje van Peyton Manning en Tom Brady. De geschiedenis zal hem nooit beschouwen als een legende zoals de vorige twee, maar hij is nog steeds een geliefde en succesvolle quarterback. Plus vanaf dit Image artikel heeft hij net zoveel ringen als Peyton, zeg maar.
0 x

Return to “Dance Dance Revolution / In The Groove”