- Threads:
- 1
0
@Pochinko, de freenode irc bestaat al even, feel free to join us  tis gezellig daar
- Threads:
- 31
0
Zal ik het even zo uitleggen.
Had een 1gbit DDoS op mijn thuis modem ontvangen, omdat juist mijn IP open en bloot te zien is.
En ja, het kan iedereen gebeuren, als we een netwerk moeten kiezen, dan zou ik voor Rizon gaan, gezien ze daar tenminste je IP verbergen.
- Threads:
- 20
0
Discord is top idee! Link plz ;p
Added in 6 minutes 42 seconds:
Power2All Wrote:Zal ik het even zo uitleggen.
Had een 1gbit DDoS op mijn thuis modem ontvangen, omdat juist mijn IP open en bloot te zien is.
En ja, het kan iedereen gebeuren, als we een netwerk moeten kiezen, dan zou ik voor Rizon gaan, gezien ze daar tenminste je IP verbergen.
Anders draai je toch een irc-bridge-bot ?
- Threads:
- 31
0
electromuis Wrote:Discord is top idee! Link plz ;p
Added in 6 minutes 42 seconds:
Power2All Wrote:Zal ik het even zo uitleggen.
Anders draai je toch een irc-bridge-bot ?
Weet 99% van de Nederlanders hoe dat werkt ?
Nee xD
- Threads:
- 13
0
ik gebruik wel discord, al een tijdje. vidnt irc zelf lastig, ik ken wel mensen die het gebruiken.(vooral de lan schuur) maar ik gebruik het niet of nouwlijks. (teminste niet meer).
Tabeltop gamer, Retro video gamer.
- Threads:
- 31
0
dawnmage Wrote:ik gebruik wel discord, al een tijdje. vidnt irc zelf lastig, ik ken wel mensen die het gebruiken.(vooral de lan schuur) maar ik gebruik het niet of nouwlijks. (teminste niet meer).
Mja, ik zit er bijna altijd op, gezien alle communities waar ik in zit, op Rizon bevind.
- Threads:
- 13
0
ik ben trouwens ook niet up to date wele irc client of zo ik moet gebruiken. de sites met irc chat die ik het laatste gebruikte hadden allemaal build in site chat, dus dan hoefde ik geen client of zo te hebben.
- Threads:
- 1
0
We zitten nogsteeds op Freenode te chillen nu al bijna een jaar, dus leuk dat jullie nog aan het zoeken zijn maar we zijn al een goede tijd operationeel.
Op freenode kan je trouwens ook cloaks aanvragen, dus lekker anoniem
- Threads:
- 13
0
- Threads:
- 13
0
Why not use a discord server?
|